همانطور که میدانید هواوی همواره در تلاش است تا چهره پرچمدار خود را متفاوت جلوه دهد، برای مثال در نسخه قبلی خود(هواوی پی 30 پرو) صفحه نمایش آن بصورت خمیده و در طراحی نسخه جدید (هواوی پی 40 پرو) پنل آن از هر چهار طرف دارای انحنا می­باشد، در واقع این طراحی بیشتر به منظور محافظت از دستگاه به ویژه هنگام وارد شدن ضربه شدید به آن است.

از ویژگی های ظاهری هواوی پی40 پرو میتوان به: 1-یکسان بودن کشیدگی حاشیه های صفحه نمایش از چهار طرف 2-داشتن حفره کپسولی شکل در سمت چپ نمایشگر به منظور میزبانی از یک دوربین سلفی و یک دوربین فوق عریض 3-بزرگ بودن سایز پنل نسبت به سری های قبل اشاره کرد، باید گفت که این دستگاه در رابطه با ابعاد تغییری چندانی نخواهد داشت.

احتمال وجود دوربین پنج‌گانه در هواوی پی 40 پرو

ماژول دوربین در پنل پشتی هواوی پی 40پرو را میتوان تقریباً شبیه گلکسی اس 11 پلاس دانست، این شرکت قصد دارد از یک مجموعه دوربین پنجگانه که در سمت چپ سنسور اصلی، دوربین فوق عریض، یک دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 10برابر و در سمت راست فلاش LED، سنسورTOF است استفاده کند، البته یک نوع دوربین دیگری هست که برخی منابع آن را با نام ماکرو می­شناسند.

مشخصات فنّی و تاریخ معرّفی هواوی پی ۴۰ پرو

  • تراشه کایرین G 9905
  • بهره مندی از 8گیگ رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای نسخه پایه
  • سیستم عامل اندروید با رابط کاربری EMUI 10، بد نیست بدانید که به دلیل تحریم هواوی توسط آمریکا تضمینی برای وجود اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل وجود ندارد.