بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری و صحبت کردن به زبانی بجز زبان مادری خود هستند، اما اشتباهاتی که گاها هنگام صحبت کردن از آنها سر میزند، ممکن است آنهارا از صحبت کردن در جمع و مقابل دیگران باز دارد. از این رو تکنولوژی توانسته با ساخت یک برنامه کاربردی و هوشمند برای این قبیل کابران و مکالمه آنها با هوش مصنوعیRype GO این امکان را فراهم کند که با تمرین، به راحتی در میان دیگران بدون اشتباه به صحبت کردن بپردازند.

همانطور که تجربه دارید، اکثر برنامه هایی که برای فراگیری زبان در اختیار شما گذاشته میشوند بر اساس یکسری کلمات و اصطلاحات و نشان دادن آنها روی صفحه نمایش، بدون فرصت دادن حضور کاربر در فضای واقعی و مکالمه صورت میگیرد، در حالیکه تکنولوژی جدید Rype Go با داشتن ویدئوهای 4K و مکالماتی که از نوعی تشخیص صحبت استفاده میکنند، طراحی شده و فرصت تجربه صحبت به زبان های خارجه را برای افراد فراهم میکند.

استفاده از برنامه جدید یادگیری زبان، به کاربر این امکان را میدهد تا از طریق صحبت و تمرین با یک هوش مصنوعی به خوبی آموزش ببیند زیرا درس های این برنامه طوری طراحی شده است که شبیه مکالمات روزانه فرد با همکاران، دوستان و… میباشد. همچنین به کمک نوآوری جدیدِ تکنولوژی، تحت عنوان پاسخ های در لحظه(Real Time) فرد میتواند اشتباهات خود را اصلاح نماید و به کمک ویدئوهایی که ازقبل ضبط شده تمرین کند تا مکالمه آسان و بی غلطی داشته باشد.

کاربر میتواند در مورد هر موضوع خاصی که مدنظر دارد، با هوش مصنوعی صحبت کند و در صورت گفتن کلمه اشتباه، فناوری جدید یک فرصت مجدّد برای تصحیح مکالمه را به فرد میدهد، شما برای عضویت ماهانه (مدت سه ماه) با پرداخت 32 دلار و  استفاده مادام العمر از آن با 179 دلار از این تکنولوژی کاربردی استفاده نمایید.